Verzending en retour

Op deze pagina vind je meer informatie over de verzending en retour. Ook op de pagina met  Veelgestelde vragen kan je mogelijk antwoorden vinden op jouw vragen. Kom je er niet uit? Aarzel dan niet om ons te contacteren.

Verzending

Voor de verzending werken wij samen met GLS en DPD.  Zij zullen het pakket afleveren op het adres dat je opgaf. Met de track & trace die je van ons ontvangt wanneer het pakket het magazijn verlaat, kan je zelf mee volgen waar jouw bestelling is. Wij verzenden dagelijks van maandag tot vrijdag. Houd rekening met een verzendtijd van 4 tot 8 werkdagen.

Bedrag Verzendkosten
< 30 euro 6,95 euro
< 50 euro 4,95 euro
vanaf 50 euro GRATIS

 

Mocht er, ondanks nauwkeurig stockbeheer, een product niet leverbaar zijn of de gewenste hoeveelheid niet voorradig zijn, dan brengen wij je zo snel mogelijk op de hoogte. Hetgeen nog op voorraad is, zullen wij verzenden en het teveel betaalde bedrag a rato terugstorten. Soms wordt de verzending uitgesteld tot de producten weer voorradig zijn, maar uiteraard doen we dit in overleg met jou.

Hou er rekening mee dat tijdens de covid 19-periode en vakantieperiodes de levering door de postdiensten wat langer kan duren.

Wij verzenden standaard naar Nederland, België, Duitsland en Luxemburg. Voor verzending naar andere landen mag je ons gerust contacteren voor de eventuele bijkomende verzendkosten.

Retour

Binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst van jouw bestelling, mag je gebruik maken van je herroepingsrecht. Je moet ons dit wel schriftelijk melden via e-mail naar info@muskietennet.be. Vervolgens verpak je de producten goed en stuur je ze zo snel mogelijk op naar het adres dat je van ons krijgt. Je hebt hiervoor maximum 14 dagen de tijd. Nadat we de goederen onbeschadigd retour ontvangen hebben, zal je jouw aankoopbedrag teruggestort krijgen.

Retourkosten zijn steeds voor de koper tenzij wij ons akkoord hebben gegeven om deze voor onze rekening te nemen.

Is er een probleem met de goederen, dan dien je ons dit te melden binnen de 5 dagen na ontvangst. Wij onderzoeken het probleem en vragen bij jou mogelijk nog extra informatie of bewijs op. Na overleg beslissen we of jij de producten al dan niet terug moet sturen.

Wij gebruiken cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, ga je hiermee akkoord.